POSLOVNA KOMUNIKACIJANaučite poslovno komunicirati

Od vođenja sastanka, razgovora sa šefom ili zaposlenikom, prezentacije zadatka, sadržaja, rezultata koje je vaš tim ostvario, ideje za inovaciju ili novog proizvoda – sve zahtijeva izvrsne komunikacijske vještine.

Bez njih nema uspjeha ni napretka za vas ili vašu kompaniju.

Ako vam komunikacija zapinje,

i unaprijedite svoje poslovne komunikacijske vještine.

https://leadfirst.hr/wp-content/uploads/2024/03/leadfirst-ilustration-16.png
https://leadfirst.hr/wp-content/uploads/2024/02/floating-image.png

O čemu ovisi uspjeh komunikacije

Uspjeh vaše poslovne komunikacije ovisi o:
razumijevanju sugovornika ili publike
jasno definiranom cilju komunikacije ili prezentacije
odabiru adekvatnih prezentacijskih alata
prilagođavanju vašeg stila komunikacije sugovorniku ili publici
provjeri jeste li postigli razumijevanje te jesu li drugoj strani jasni ciljevi, čija je odgovornost, koji su sljedeći koraci
vašem snalaženju u komunikaciji s vama teškim ljudima
o tome znate li asertivno zastupati sebe
Ako ste uspjeli napraviti ovaj okvir, bit će vam lakše informirati, inspirirati, pokrenuti diskusiju, razumijevanje, prihvaćanje među slušateljima.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Što ćete naučiti

Ovaj će vam program pokazati kako strukturirati prezentaciju i komunikaciju te pridobiti pažnju slušatelja, klijenata, zaposlenika, šefa, postići razumijevanje i prihvaćanje.

Naučit će vas kako prepoznati svoje stanje i emocije te vam pokazati tehnike prevladavanja straha od nastupa pred drugima ili snalaženja u diskusiji s vama izazovnom ili teškom osobom.

Radit ćemo na tome kako se možete dovesti u stanje u kojem se osjećate sigurno, ugodno i samopouzdano kada vodite razgovor, sastanak, prezentirate ili imate nastup pred drugima, te na koji način asertivnom komunikacijom možete ostvariti pozitivne ishode u bilo kojoj situaciji.

https://leadfirst.hr/wp-content/uploads/2024/03/leadfirst-ilustration-15.png

Što je sugovornik čuo i shvatio

Uspješna je komunikacija ono što je sugovornik čuo i kako vas je shvatio, a ne ono što ste vi rekli.
Zato ćemo učiti razne tehnike uz dodatne tips & tricks majstora komunikacijskih i prezentacijskih vještina.

Teme kojima se bavimo variraju prema vašim potrebama:
kako uspješnije komunicirati – moć feedbacka
kako voditi efikasne razgovore sa zaposlenicima – razvojni, konstruktivno-kritički razgovor, razgovor za posao
kako rješavati konflikte i nositi se s teškim ljudima
kako zastupati sebe i svoje prijedloge na asertivan način
kako uspješno prezentirati ideju
Ovo su teme specifične za moje iskustvo iz HR-a, i mislim da tu mogu najviše doprinijeti razvoju vaših komunikacijskih vještina.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
https://leadfirst.hr/wp-content/uploads/2024/03/leadfirst-ilustration-03.png

Komunikacija koja daje rezultate

Kad jednom svladate osnove komunikacijskih i prezentacijskih vještina, možete bolje razumjeti ponašanje druge strane i otkriti njihove potrebe, što vam otvara vrata za prijenos željenih informacija na način koji vodi do optimalnih rezultata.

Ako tome dodate tehnike asertivne komunikacije, ovaj će vas program osloboditi brojnih muka i nesuglasica i olakšati vam komunikaciju sa zaposlenicima i upravljanje ljudskim potencijalima vaše kompanije. 

Ljudi vole da ih se čuje. A upravo je slušanje te pružanje i primanje feedbacka temelj izgradnje dobrih odnosa unutar tima, kao i kulture cijele tvrtke.

Dogovorite uvodno savjetovanje

Prvi je korak upoznavanje i razgovor o očekivanjima, potrebama i izazovima s kojima se suočavate.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
DUNJA FIRŠT

Tko sam ja

U više od 20 godina korporativnog i rukovodećeg iskustva imala sam priliku proći sve HR procese i velike transformacije, kreirati HR strategiju, raditi s menadžerima, leaderima, graditi employer brend i pružati okvir za izgradnju pozitivnih iskustava zaposlenika.

Fokusirana sam na mjerljivost kvalitete, ne bavim se „prodajom teorije“ i nemam čarobni štapić za brza rješenja bez vašeg sudjelovanja i truda. 

Ono što znam jest prepoznati mogućnosti na temelju kojih ćemo zajedno doći do rješenja koje odgovara vama ili vašem timu. 

Pogledajte i ostale programe:

_
Osobni razvoj

Jer sve kreće od nas. Prvo trebamo “posložiti” sebe da bismo mogli sve ostalo.

_
Poslovna učinkovitost

Zaposlenike možete motivirati i podići angažiranost ako s njima komunicirate, gradite odnose, upravljate prilagođenim stilom.