Sretni zaposlenici često dijele svoje pozitivno iskustvo s drugima, bilo kroz usmenu komunikaciju, društvene medije ili recenzije na platformama. Ovi pozitivni komentari i preporuke imaju snažan utjecaj na percepciju potencijalnih kandidata, klijenata i javnosti općenito.
S druge strane, negativna iskustva zaposlenika mogu se brzo proširiti i nanijeti štetu imidžu kompanije. Nezadovoljni zaposlenici mogu dijeliti svoje negativne doživljaje s drugima, što može rezultirati lošom reputacijom, teškoćama u privlačenju novih talenata i gubitkom povjerenja klijenata i kupaca.
Snaga pozitivne preporuke ne može se precijeniti. Kada zadovoljni zaposlenici aktivno preporučuju svoju kompaniju kao odlično mjesto za rad, to može biti jedan od najsnažnijih alata za privlačenje talenata i izgradnju pozitivnog imidža.
Pozitivne preporuke od strane zaposlenika imaju veću vjerodostojnost i utjecaj nego tradicionalno oglašavanje jer potencijalni kandidati vjeruju iskustvima ljudi koji već rade u tvrtki.
Angažirajte naš tim stručnjaka i zajedno ćemo izgraditi vašu kompaniju u poželjno mjesto za rad.